Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami 5. edycji Programu Biznes w Praktyce, realizowanego przez Biuro Karier PŁ oraz Santander Universidades.
Chcesz się dowiedzieć jak zbudować solidne fundamenty biznesu online? A może jak budować markę własną w Internecie? Odkryj świat marketingu internetowego i zdobądź umiejętności, które wyróżnią Cię na rynku!
Weź udział w bezpłatnym kursie e-learningowym, przygotowanym przez Pawła Tkaczyka – eksperta od marketingu i budowania marki.
Szkolenie „Marketing w e-commerce” jest skierowane zarówno do osób, które prowadzą własny biznes online i chcą go wznieść na wyższy poziom, jak również dla tych, którzy dopiero rozważają wejście do świata e-commerce. Bez względu na to, czy jesteś właścicielem małego sklepu internetowego, czy marzysz o stworzeniu wielkiej platformy e-handlowej, albo jesteś specjalistom i chcesz budować markę własną w Internecie, ten kurs pomoże Ci zdobyć niezbędne umiejętności i wiedzę, aby osiągnąć swój cel.
Program składa się z:
- webinaru na żywo wraz sesją Q&A z Pawłem Tkaczykiem, pod tytułem Biznesowa głowa, czyli rzeczy, które musisz przestawić sobie w głowie, kiedy chcesz iść na swoje, który odbędzie się 7 grudnia 2023 r. w godz. 19:00 – 20:30. Webinar zostanie również nagrany i udostępniony uczestnikom;
- 17 lekcji video oraz dodatkowych ćwiczeń, quizów itp., które będą dostępne na przez dwa miesiące na platformie online;
- materiałów PDF utrwalających wiedzę.
- po ukończeniu 100% kursu otrzymasz certyfikat
Co należy zrobić, aby wziąć udział w szkoleniu:
do 13.11.2023 r. złóż aplikację na platformie Santander Scholarships https://app.becas-santander.com/pl/program/marketing-w-e-commerce
do 14.11.2023 r. wykonaj test umiejętności Clevry, do którego otrzymasz dostęp po złożeniu aplikacji
do 25.11.2023 r. poczekaj na wyniki rekrutacji do programu
do 1.12.2023 r. potwierdź chęć udziału w projekcie, jeśli Twój wynik będzie pozytywny. Uwaga! Jeżeli tego nie zrobisz – przekażemy Twoje miejsce kolejnej osobie z listy rezerwowej.
O prowadzącym
Paweł Tkaczyk to jeden z najbardziej rozpoznawalnych ekspertów od budowania marki w Polsce. Jego książka, „Zakamarki marki” jest bestsellerem i lekturą obowiązkową na najlepszych polskich uczelniach. Od 17 lat buduje silne marki. Znajduje się w czołówce osobowości związanych z marketingiem w Polsce.
Szczegółowa agenda modułów:
- Wprowadzenie do e-biznesu i jego specyfiki: Omówienie podstawowych zasad działania biznesu w Internecie, skupiając się na specyficznych cechach, które odróżniają go od tradycyjnego biznesu.
- Strategiczne podejście do e-biznesu: Wyjaśnienie koncepcji niszy i unikalności oraz omówienie sposobów wykorzystania nich do osiągnięcia sukcesu w świecie e-biznesu.
- Rozpoczęcie e-biznesu: Przedstawienie kluczowych etapów startu z własnym e-biznesem, od analizy rynku po wybór nazwy i domeny.
- Finansowanie e-biznesu: Przedstawienie różnych opcji finansowania, takich jak crowdfunding, crowdinvesting, tokenizacja i IPO.
- Podstawy tworzenia sklepu internetowego: Omówienie pierwszych kroków do stworzenia sklepu internetowego, w tym wybór platformy i hosting.
- Struktura i użyteczność sklepu internetowego: Poruszenie kluczowych elementów skutecznej struktury sklepu internetowego i kwestii związanych z użytecznością.
- Sprzedaż na platformach aukcyjnych i serwisach ogłoszeniowych: Porównanie różnych platform e-sprzedaży, takich jak Allegro, Amazon, eBay i inne.
- Wprowadzenie do e-usług: Omówienie koncepcji e-usług, w tym e-sprzedaży wiedzy, podcastów i webinarów.
- Personal branding i programy partnerskie w e-usługach: Omówienie znaczenia personal brandingu w świecie e-usług oraz wyjaśnienie, jak działają programy partnerskie.
- Podstawy e-marketingu: Wprowadzenie do marketingu online, w tym brandingu, storytellingu i marketingu wirusowego.
- Marketing w mediach społecznościowych: Omówienie skutecznych strategii marketingu na platformach takich jak Facebook, Twitter, LinkedIn i Instagram.
- Marketing wideo i YouTube: Wyjaśnienie, dlaczego firmy powinny korzystać z YouTube, i omówienie podstaw marketingu wideo.
- E-mail marketing i marketing automation: Omówienie kluczowych aspektów e-mail marketingu, w tym efektywnego newslettera i pozyskiwania leadów, oraz wprowadzenie do marketingu automation.
- SEO i Content marketing: Omówienie zasad SEO i pokazanie, jak tworzenie wartościowej treści może pomóc
- w pozycjonowaniu strony.
- Google Ads i techniki remarketingu: Wskazanie, jak skutecznie korzystać z Google Ads, a także omówienie technik remarketingu i retargetingu.
- Komunikacja i budowanie zaufania z e-klientem: Przedstawienie profilu e-klienta, omówienie technik komunikacji i sposobów budowania zaufania w świecie e-commerce.
- Optymalizacja doświadczeń klienta i automatyzacja obsługi klienta: Omówienie znaczenia doświadczeń klienta w e-biznesie oraz wprowadzenie do CRM jako narzędzia do automatyzacji obsługi klienta.