Serdecznie zapraszamy na kolejne wydarzenie w ramach Gametober - wystawę Game Art.
Wydarzenie poświęcone jest twórcom i twórczyniom wirtualnych światów i gier wideo - w tej odsłonie zaprezentowane zostaną zwycięskie i najwyżej oceniane prace ze ścieżki konkursowej Game Graphics Contest w ramach 15. finału Konkursu Zespołowego Tworzenia Gier Komputerowych oraz prace studentów, absolwentów i pedagogów polskich uczelni artystycznych i technicznych w zakresie gier i projektowania przestrzeni wirtualnej.
Wernisaż wystawy odbędzie się w najbliższy piątek (20.10) o godzinie 17:00 w Galerii ASP przy ul. Piotrkowskiej . Kuratorami wydarzenia są dr hab. inż. Rafał Szrajber, Małgorzata Zawada oraz dr inż. Jarosław Andrzejczak i dr inż. Dominik Szajerman.
Gośćmi specjalnymi wernisażu będą zwycięzcy konkursu ZTGK, którzy zaprezentują swoje gry oraz prace artystyczne.
Konkurs ZTGK to ogólnopolskie forum akademicko-biznesowe, wydarzenie B2E (business2education), które kompleksowo oraz systematycznie promuje i wspiera rozwój przemysłów kreatywnych, współpracę uczelni i firm z branży gier komputerowych oraz branży wykorzystującej środowiska wirtualne. GGC (Game Graphics Contest) to część wydarzenia poświęcona działaniom kreatywnym wykorzystującym nowe media i technologie w projektowaniu i sztuce. Głównym organizatorem wydarzenia jest Wydział FTIMS, Politechniki Łódzkiej a partnerem Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Towarzysząca wydarzeniu konferencja Conference on Game Innovations buduje współpracę w obszarze projektów naukowo-badawczych pomiędzy uczelniami, firmami i instytucjami kultury.
Celem ZTGK jest wyłonienie najzdolniejszych twórców i zespołów, których zainteresowania i pasja skupia się wokół tworzenia gier komputerowych oraz zastosowania innowacyjnych technologii VR w szeroko rozumianych zastosowaniach kreatywnych, kulturowych i biznesowych.
W ramach konkursu przewidziane są następujące ścieżki tematyczne: Game Design, Game Development, Mobile Games, Virtual Environment, Show Your Project oraz Game Graphics Contest z kategoriami: Character Design, Environment Design, Asset Design oraz Animation.